واکنش‌ها به دیدار ابومازن با مریم رجوی
نوشته شده توسط : منتظر المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

پس از برگزاری همایش منافقان در پاریس با شرکت مزدوران آمریکایی‌، صهیونیستی و سعودی‌، این بار منابع فلسطینی از دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «مریم رجوی» سرکرده منافقین در پاریس خبر دادند.

بنا بر گزارش ها، در این دیدار که در اقامتگاه محمود عباس در مقر اقامتش در پاریس برگزار شده است، محمود عباس، سرکرده منافقین را از آخرین تحولات منطقه خاورمیانه بخصوص مسائل فلسطین از جمله طرح فرانسه برای سازش مطلع کرد. در مقابل مریم رجوی نیز عباس را در جریان اجلاس سالانه منافقین که اخیرا در پاریس و برای اولین بار با حضور گسترده و علنی مسئولانی از دولتهای عربی مثل ترکی الفیصل رئیس اطلاعات پیشین عربستان برگزار شد، قرار داد.

هرچند این دیدار میان ابومازن که همواره با سازشکاری‌هایش به آرمان قدس خیانت کرده و سرکرده منافقین چندان عجیب نبود اما این دیدار واکنش هایی را در پی داشته است.

در جدیدترین واکنش محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بی خاصیت بودن محمود عباس در تشکیلات فتح بیان داشته است که ما با هیچ کس نه شوخی داریم و نه عقد اخوت بسته‌ایم، هر کسی علیه ملت ایران کوچکترین قدمی بردارد، قدم‌هایش را می‌شکنیم





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: